Учитель і учень


2019 - 2020  навчальний рік


14.03.2020


        Спостереження за реактивним рухом повітряної кульки  наштовхує на проблемне питання : Чому " сопло кулі" обертається по-різному в двох дослідах? Від яких факторів це залежить? Поміркуйте і ви отримаєте готовий проект:) 


 1-й дослід   2-й дослід







29.01.2020


Проект у 7 класі з теми " Рух по колу"






12.12.2019

Зустрічайте продовження історії " Теплові явища" в коміксах! 

Здається, що дітям така подача інформації не байдужа ! Ну що ж, прочитайте історію про дівчинку, яка використовує знання з фізики для щоб створити для себе прикраси- кристали. Який шлях вона пройшла? Ви дізнаєтеся з коміксів:)






23.10.2019

Вивчаємо перший закон динаміки( Ньютона) з електронним плакатом.

Зручно та наочно 









23.09.20219


Фізика в коміксах

      Незвично, коли наука представлена таким цікавим методом, ще й дитиною!
      Всі основні закони фізики в легкому, доступному, стислому форматі з малюнками можно донести дитині легко й за короткий час.
      У моєму дитинстві про таке доводилося тільки мріяти .
      Картинки можуть бути викладені як послідовні факти.
      Наприклад, вивчаємо теплові явища і водночас повторюємо агрегатні стани речовини.
      Чи зможете ви прочитати розповідь з цієї теми та проаналізувати результат історії. Коротко: хлопець поклав пляшку з колою в морозильну камеру ( робота представлена ученицею 7 класу)



                          Життєва ситуація? 100 % !!! Фізика в коміксах? Чому б і ні?



2018 - 2019 навчальний рік


12.10.2018 



Залежність властивостей магнітного поля від параметрів електромагніта.

 9 клас









21.09.2018


Твоча скарбниця поповнюється новими надходженнями від творчих та наполеглевих учнів!

    Старшокласники мають достатній досвід для самостійної роботи з навчальним матеріалом під керівництвом вчителя. Учні 10-11 класів створюють допоміжний матеріал для роботи з учнями молодших класів та беруть участь у викладанні цього матеріалу.
    Таким чином діти набувають певного ораторського досвіду, самостійного узагальнення матеріалу, відчуваючи роботу з аудиторією.
    Представляємо для вас одну з таких учнівських робіт " Електричний струм", яку можна використати для уроків у 8-9 класах.





2017-2018 навчальний рік


Діюча модель волосяного гігрометра


Звичайні речі , які є у наявності в кожній оселі, можуть стати у пригоді для виконання учнівського проекту. Наприклад, годинник, виконав роль основи для створення діючої моделі волосяного гігрометра. Його внутрішня конструкція  надала можливість з єднати чистий волос  з шестернями та стрілкою годинника. Після взаємодії моделі з парою, через деякий час, конструкція почала діяти і стрілка змінила свої покази. 
Кмітливість в даній роботі виявила учениця  10 класу, Кристина.








Навчальні проекти з природознавства в 5 класі




Перші спроби  представлення навчальних проектів в 7-х класах


2016-2017 навчальний рік


Звукові явища 
Створюємо найпрстіший музикальний інструмент:) Ви теж сможете, спробуйте або створіть власний. Це просто, якщо в вашій оселі пошукати належні речі. Уперед!!!!

Явище інерції





Починаємо вивчати фізику
Робота учня 7 класу




Обертання рамки зі струмом.  Робота учня 9 класу





2015-2016 навчальний рік
















1 комментарий:

  1. Щиро дякую за співпрацю, мої любі учні! Натхнення вам і успіхів!!

    ОтветитьУдалить